tisdag 3 augusti 2010

starstruck 2.0

Lars Ulrich et moi

Har jag berättat om min kompis Lasse? Inte? Vi är barndomsvänner och har som största
intresse att hänga på flygplatser tillsammans.

Så här såg det alltså ut när jag träffade Metallicas trummis Lars Ulrich.
Gillar att söt flicka som tog bilden valde att lägga fokus på mig, och inte
på gammal-avdankad-rocktrummis-cool1991-men-ändå-behaglig.

Men usch så jag ser ut, det är en lika obehaglig upplevelse varje gång jag ser
en bild på mig själv. Därför håller jag mig helst bakom kameran. Kunde lika gärna
ha tagit en bild med Connie istället.

Titta nu på den här fina bilden istället, som min gode vän Patrik har tagit. Bilden
kan ses som en tribute till Karate Kid (va?), lagom till premiären av the remake.

3 kommentarer:

Marie sa...

du är ju jättesöt niklas!

Elina Jonsson sa...

haha åh vad modigt och vilken himla fin bild..! håller med om att du är väldigt söt - ni matchar i skägg.

gillar särskilt hur rulltrappan gör hela bakgrunden - och personen i svart jacka vita byxor - svårt att få till ens om man försöker ;)

thecokebadger sa...

Tack båda två!

Håller med om bakgrunden. Beskar bilden, samt ändrade i kontrast och ljus för att framhäva den.

Det är de små detaljerna...