torsdag 26 augusti 2010

Limbo

Limbo

Fantastiska Elina!

Vi var kursare en gång i tiden. Hon gjorde sitt, jag gjorde något annat.
Till min stora glädje var hon på besök i Malmö för några veckor sedan.
Jag hade inte träffat henne på flera år, men hade kunnat följa hennes
öden och äventyr inom FN och jordbruksbranschen.

Vi pratade vitt och brett om smått och stort. Hon har kloka synpunkter
på det mesta. Dessutom är hon hängiven fotofantast.

Jag råder er alla bestämt att kolla in hennes blogg: elina elina elina

När hon bodde i N.Y. bloggade hon om staden i strolling new york. Många
intressanta tips för den som vill veta mer om stadens alternativa sevärdheter.

3 kommentarer:

Elina Jonsson sa...

nämen åh..! vad fin den blev..! och vilken tribute jag blir helt rörd. takes one to know one och jag återgäldar med kärlek alla lovord. otroligt inspirerande att få prata face-to-face häromsistens. snart igen..!

may i..? till bloggy..?

Elina Jonsson sa...

btw mycket kärlek till limbo :)

thecokebadger sa...

Tack för senast! :o)

Klart du får låna bild. Vore absolut trevligt att träffas snart igen.