tisdag 4 november 2008

consumed... with what's to transpire...

human/dancer

princess lea.

5 kommentarer:

Pollyester sa...

Oj, oj, oj! oskärpa, oskärpa, oskärpa!
Fick en känsla av "Chost"-filmen.
Riktigt snyggt tycker jag. Kan inte bestämma mig om jag gillar ögonbrynen, ser ut som att de blivit "misshandlade" av all oskärpa. Men å andra sidan gillar jag att de är så mörka och framträdande tillsammans med de kritvita ögonen.

Anonym sa...

Jag måste tyvärr vara ärlig här, men du förstör verkligen bilden med din hårdhänta efterbehandling.

thecokebadger sa...

Hej Anonym,

Du behöver inte ursäkta dig för att du är ärlig. Alla har rätt till sina åsikter.

Blir dock aningen konfunderad när du säger att jag verkligen förstör bilden med tanke på att du inte sett själva originalbilden, och därmed inte är i en position att göra den bedömningen.

Det får mig att undra om det finns någon annan anledning till din kommentar:

Att du generellt är emot retuscheringar?

Att du kanske känner Lea, eller åtminstone har träffat henne, och tycker att jag gjort henne en otjänst. I så fall vill jag säga att jag också haft nöjet att träffa Lea, om än inte särskilt ofta, men tillräcklligt för att kunna säga att hon är en fantastisk person. Hon är vacker som få och har en gnistrande personlighet, vilket helst bör upplevas i person, inte genom avporträtteringar i bild. Jag gjorde bilden för att testa olika funktioner i Photoshop, inte för att jag försöker försköna min omgivning. Det görs tillräckligt i reklamen som dagligen bombarderar våra liv.

Att du kanske helt enkelt tyckte att min bild bara var en dålig bild, alternativt att det var en dåligt genomförd retuschering? Vilket du givetvis är i din fulla rätt att tycka.

Kom ihåg - Hate the game, don't hate the playa!

Fridens liljor!

This is Lea sa...

Vilken cool bild niklas! inte riktigt manga men ändå någon slags asiatisk seriefigur. Fett!

thecokebadger sa...

tack lea :o)